Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdüren 52 Orduspor FK, savunma hattını iki önemli stoperle güçlendirdi. Mor-beyazlı ekip, geçtiğimiz sezon şampiyonluk yaşayan Batman Petrolspor'un tecrübeli savunmacısı Ahmet Kesim ile Kahramanmaraş İstiklalspor forması giyen Burak Kavlak'ı kadrosuna kattı.
TFF 2. Lig'de şampiyonluk hedefiyle yeni sezona hazırlanan 52 Orduspor, savunmaya yaptığı takviyelerle dikkat çekti. Kariyerinde birçok şampiyonluk bulunan tecrübeli stoper Ahmet Kesim ve son yıllarda istikrarlı performansıyla öne çıkan Burak Kavlak, yeni sezonda mor-beyazlı formayı giyecek.
36 yaşındaki Ahmet Kesim, geçtiğimiz sezon Batman Petrolspor formasıyla 30 maçta görev alırken 2 gol kaydetti. Deneyimli savunmacı, sezon sonunda Batman Petrolspor ile TFF 2. Lig şampiyonluğu yaşayarak kariyerindeki başarılarına bir yenisini ekledi. Kesim bu şampiyonlukla kariyerindeki 7.şampiyonluğuna ulaştı.
Savunmanın bir diğer yeni ismi Burak Kavlak ise geçtiğimiz sezon Kahramanmaraş İstiklalspor formasıyla 30 karşılaşmada görev yaptı ve 4 gol kaydederek takımına önemli katkı sağladı. Başarılı performansıyla dikkat çeken 29 yaşındaki stoper, hem hava toplarındaki etkinliği hem de skora yaptığı katkıyla öne çıktı.
52 Orduspor yönetimi, iki tecrübeli savunmacının transferiyle birlikte savunma hattında önemli bir güç kazanırken, mor-beyazlı ekip yeni sezonda şampiyonluk hedefi doğrultusunda kadrosunu şekillendirmeye devam ediyor.
52 Orduspor, savunmayı sağlama aldı
Transfer çalışmalarını sürdüren 52 Orduspor dış transferde iki önemli stoperi kadrosuna katarak savunmayı sağlama aldı. 52 Orduspor, geçtiğimiz sezon Batman Petrolspor’da forma giyen Ahmet Kesim ve Kahramanmaraş İstiklalspor forması giyen Burak Kavlak’ı kadrosuna kattı.
Bunlar da ilginizi çekebilir