52 Orduspor’da yeni sezon öncesi ayrılıklar yaşanmaya devam ediyor. Geçtiğimiz sezon elde edilen şampiyonlukta önemli pay sahibi olan Enes Nalbantoğlu ve Enes Yetim, mor-beyazlı kulüple yollarını ayırdı.
Sezon boyunca hücum hattındaki etkili performansıyla dikkat çeken Enes Nalbantoğlu, attığı goller ve yaptığı asistlerle takımın en önemli kozlarından biri oldu. Özellikle kritik maçlarda ortaya koyduğu performansla ve Play-Off sürecindeki harika futboluyla taraftarların sevgisini kazanan tecrübeli oyuncu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda kulübe, takım arkadaşlarına ve taraftarlara teşekkür ederek Ordu’dan ayrıldığını duyurdu.
Öte yandan son üç sezondur 52 Orduspor forması giyen sol bek Enes Yetim de takıma veda eden isimler arasında yer aldı. Savunmadaki istikrarlı görüntüsü ve mücadeleci futboluyla dikkat çeken genç oyuncu, şampiyonluk sezonunda teknik heyetin en çok güvendiği isimlerden biri oldu. Genç oyuncu şampiyonluk kutlamalarındaki dansı ile de gündem olmuştu.
İki oyuncunun ayrılığıyla birlikte 52 Orduspor’da yeni sezon kadro planlaması hız kazanırken, yönetimin boşalan bölgeler için transfer çalışmalarını sürdürdüğü öğrenildi. Taraftarlar ise sosyal medyada yaptıkları paylaşımlarla iki futbolcuya da şampiyonluk yolunda verdikleri emeklerden dolayı teşekkür etti.




