Geçtiğimiz sezon TFF 3. Lig’de Play-Off oynayarak önemli bir başarıya imza atan Fatsa Belediyespor, Olağanüstü Kongre sürecine giriyor. Fatsa Belediyespor Kulüp Başkanı Ahmet Aydemir, Kanal Ordu’ya yaptığı özel açıklamalarda kulübün geleceği için daha fazla bir kitlenin desteğine ihtiyaç duyduklarını söyledi.

“Bu şartlar altında bu işi tek başımıza götürmemiz zor” diyen Aydemir, Fatsa’nın profesyonel liglerde mücadele eden takımına daha fazla sahip çıkılması gerektiğini vurguladı.

Kulübün geçen yıl önemli başarıya imza attığını belirten Aydemir, bu başarıların sürdürülebilmesi için yalnızca yönetimin değil, tüm ilçenin sorumluluk alması gerektiğini ifade etti. İş insanlarının, sivil toplum kuruluşlarının ve taraftarların takıma daha fazla destek vermesi gerektiğini belirten Aydemir, kulübün yalnız bırakılmaması çağrısında bulundu.

Geçtiğimiz sezon 71 yıl aradan sonra Play-Off oynadıklarını hatırlatan Aydemir, “Bu bizim için çok önemli bir başarıydı. Ancak başarının devamlı olması için daha fazla kişinin taşın altına elini koyması gerekiyor. Fatsa Belediyespor sadece yönetimin değil, tüm Fatsa'nın takımıdır. Fatsa ilçesi takıma sahip çıkmalı, yanında durmalı” dedi.

Dumlupınar ligi namağlup bitirdi, Play Off’lara gidiyor
Dumlupınar ligi namağlup bitirdi, Play Off’lara gidiyor
İçeriği Görüntüle

Aydemir, mevcut şartlarda yönetim olarak devam edebilmelerinin zor olduğunu belirterek, gerekli destek ve sahiplenmenin oluşmaması halinde sürecin kendileri adına sürdürülebilir olmasının mümkün olmadığını ifade etti.

Fatsa Belediyespor’da gözler şimdi Olağanüstü Kongre’ye çevrilirken, kulübün geleceği açısından ilçeden gelecek destek büyük önem taşıyor.